2012 listan


Gjorde du nåt 2012 som du aldrig gjort förut?
Tillät någon annan att komma mig nära.


Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år?
Nix

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov.

Vilka länder besökte du?
England (London), Mallorca (Palma), Kroatien (Baska-Voda)


Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
8-9 juni och 31 juli

Vad var din största framgång 2012?
Vågade släppa kontrollen

Största misstaget?
Lämnade ut mig själv till någon som inte förtjänade det

Bästa köpet?
Helena bag, Marc by Marc Jacobs

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina vänner

 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
Skinny Love- Bon Iver, A thousand years- Christina Perri

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
Ledsnare :(

Vad önskar du att du gjort mer?
Släppt taget och vågat mer

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt bakåt i tiden

Favoritprogram på TV?
New Girl, Heart of Dixie, Glee, Girls

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Vaknade med frukost på säng av lovisa och william. Åkte till Torsbo och sen till Borås för middag på Vinci.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Återförening

 

De bästa nya människorna du träffade?
B


Högsta önskan just nu?
Nytt år med nya utmaningar

 


♥ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0