brev till mig, anno 2001


om konsten att förstå de små raderna i det stora uttrycket 'att lära känna sig själv'.
om kunskapen att veta hur man själv hamnade där man är idag. och om den medvetenhet som man har idag över hur allting skedde helt ur plan. helt ur plan.

att vägen till det livet som man idag är mitt uppe i kanske har kantats av de allra bästa händelserna någonsin. att de allra närmsta vännerna och familjen har betytt mer än vad man förstår.

sexton år och allt som händer är så fullständigt nytt, spännande och ogenomgånget. jag undrar vad dessa tio åren har gett för kunskap, erfarenhet och vetskap om vad som kommer hända under nästa tio år. jag önskar jag visste. samtidigt som jag önskar att jag aldrig får reda på det.


♥ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0