måndag 20100913


ibland undrar jag vad drömmar baseras på.
tankar, viljor, upplevelser- eller bara en blandning av erfarenheter.

mina drömmar gör mig ibland sårbar. gränslandet mellan sovande tankar och vakna tankar suddas ut och blir till en blandning vissa dagar. när jag var yngre hade jag ofta samma drömmar natt efter natt. ibland hade jag återkommande drömmar med någon månads mellanrum. idag ter det sig som oftast så att innehållet i drömmarna är detsamma men utspelar sig i olika miljöer, både miljöer jag har upplevt men även på nya ställen och platser. jag skulle gärna vilka kontrollera mina drömmar och skärma av vissa upplevelser, personer, händelser och platser.


♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0