oumbärliga och alldeles underbara


finns det många i min närhet som är.
en del är det utan att ens veta om det. och varför förstöra en perfekt hemlighet när man istället kan hålla den för sig själv. många är det och vet om det. även om jag inte berättar det högt. någon läser mina tankar som om vi vore tvillingar. en del gör slumpmässiga besök i mitt liv och stannar kvar. medans andra alltid finns där, ibland i periferin, men ändå så nära nära.

E- you dont know what you've got until you loose it. ta vara på det, jag lovar att det är guld värt. man undrar ofta om det man gör är rätt och om det man gjorde var fel. men hamnar du i en situation där du måste svälja din stolthet så gör det. jag garanterar att du inte kommer att ångra det och jag kan nästan lova att du annars kommer se tillbaka och undra varför du gjorde som du gjorde. vi kan bara göra vårat bästa och det är ju vi själva som bestämmer på vilken höjd våra höjdhoppsribbor ligger.



♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0